Prohledat tento blog

pátek 24. listopadu 2017

Velum

Velum jsem použila na vánoční přání. Jsou na něm natištěny sněhové vločky, proto jsem zvolila přírodní motiv - jelena. Kombinace zelené a hnědé barvy mi přijde pro muže velmi vhodná.
Velum jsem připevnila třpytivými hřebíčky - třemi zelenými a jedním hnědým a vyřezala jsem z třpytivého papíru jednoduchý věneček. Větvičky jsem ozdobila malými kamínky, které se lesknou a dodávají tak přáníčku  slavnostnější ráz.



S přáním se přihlašuji do soutěže The Male Room: USE VELUM


Děkuji DT The Male Room za čestné uznání za toto přání:


Děkuji za návštěvu na mém blogu.

6 komentářů:

  1. I really like this design - the snowflakes on the vellum are beautiful! Thanks for playing along at The Male Room Challenge Blog!

    OdpovědětVymazat
  2. The Vellum adds such a lovely subtle background to that gorgeous Reindeer. Thank you for sharing your card with us at The Male Room,
    Chris (DT)

    OdpovědětVymazat
  3. I think this is a very beautiful and effective male card. Thank you for sharing your lovely card with us at The Male Room. - Faith DT

    OdpovědětVymazat
  4. I love the design of this card and the one brown brad makes the deer pop. Thank you for joining us at TMR.

    OdpovědětVymazat
  5. Fantastic idea and such a beautiful card :-))
    Thanks for joining in with the Male Room.

    OdpovědětVymazat
  6. Such a pretty card and I love how you used the vellum. Thank you for joining us at The Male Room - Charlotte/Lady Joyful, DT

    OdpovědětVymazat